Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 aprilie 2008

Statusuri super haioase 2

► " Frumoasa`i viata sus in munti,/Cand mergi pe o carare./Putini ? lume sunt ca noi,/Putini ? in lumea mare... "


► " Mireasa este putin gravida, fiindca ca a fost usor violata... "


► " Ballentine`s Day !"


► " Cine`i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine`i prost si leneveste, are tot asa... "


► " Cu coasa printre vecini... "


► " De ce taci ba?? "


► " Trece lebedele-n zare... eu ma uit, ele dispare... "


► " Viatza-i trista fara..... ? "


► " Nu-s momentan la tastatura, dar dac tipi foarte tare la monitor s`ar putea sa te aud... "


► " I dont think, I just drink ! "


► " Tu me dices che`stoi loca / Eu tzi-o`mping, tzi-o`ndes pe mocca... "


► " Dau din craci ca cei saraci si din buci ca cei nauci! "


► " Sunt usor de agatzat si cad repede la pat... "


► " Sa curga Jack cu Red Bull pan dimineatza... imi bag p*la-n ea de viatz?.. "


► " RDS... sa ti-o-ndes! "


► " Ce dai bah, nu stii sa-njuri ??? "


► " Daca ai portofelul gros, inseamna ca e plin de maruntis... "


► " Shogorii stiu ce si cum :)) "


► " Napoleon e mort, Einstein e mort, Mihai Viteazul e mort :(( si nici eu nu ma simt prea bine... "


► " Caut loc pt. cershit........cine ma ajuta sa gasesc primeste 40% din castig ! "


► " Va doresc o zi buna! Ceea ce nu cred... "


► " Nu exista femei urate, ci doar barbati insuficienti de beti ! "


► " Traim intr-o era in care pizza ajunge la noi acasa mai repede decat politia ! "


► " Femeile sunt impartite de catre barbatzi in 4 mari categorii:1.mame; 2.doamne; 3.cu*ve; 4.mama doamne ce mai cu*ve ! "


► " Mi-am luat de curand BMW X5 si l`am tunat pana l-am facut ARO ! "


► " Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine, isi aprindea tigara... Doamne sa scap berea din mana nu alta... "


► " Calare... pe situatie! "


► " Nu conteaza cat ma iubesti... atata timp cat te prefaci... "


► " Psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat... "


► " Fetele imi bat in geam / nu aud am termopan... "


► " M-am suit pe telegraf sa-mi scutur fusta de praf... politaiul m-a vazut, m-a certat si m-a..... batut ! "


► " Foaie verde intr-un copac, mie`mi vine sa ma.... plimb ! "


► " Sunt mai mult decat Stepped Out... sunt si Busy ca I'm on the Phone si chiar nu stiu cand I'm going to Be Right Back! "


► " Daca nu sunt la coada la paine cautati`ma la oua ! "


► " Corup minori/minore la domiciliu ! "


► " Vrei internet de 555 ori mai rapid?? N-AVEM ! "


► " Cateodata stau si ma gandesc daca eu intradevar pot gandii... "


► " Opinia mea nu conteaza, asa ca nu mi`o bag ! "


► " Ma plimb cu compu` pe strada... "


► " Eu sunt dovada vie ca omul poate traii fara creier ! "


► " In afara de ceva mai ai de zis si altceva?? "


► " Vine potopu` dar nu ma mai sperie, am vazut atatea razboiaie, victime... 11 septembrie... "


► " Dumnezo` va`nbucure..... 380 v-a scuture "


► " Am citit ca tutunul dauneaza si m-am lasat de fumat! Am citit ca alcoolul dauneaza si.. m-am lasat de baut ! Am citit ca sexul dauneaza si? m-am lasat de? citit ! "


► " Nu sunt? Cautati-ma pe Google ! "


► " Pizza , hamburger si bere fac viatza o placere... "


► " My name is Bond... Vaga Bond "


► " Cine nu are loc de mine, nu ma intere`... sa se inghesuiasca ! "


► " Abia astept sa apari pe mess... "


► " Don't be sad... don't feel blue... Frankenstein was ugly too! "


► " Compania Durex va anuntza cu regret ca nashterea dvs. a fost un accident... "


► " New status message "


► " Daca esti invizibil, poarta-te ca atare ! "


► " Invisible... only loosers can see me "


► " Dragostea = batai de inima pentru dureri de cap :)) "


► " Pierdut tractor ! "


► " Ca sa-ti atingi obiectivele trebuie sa fii un visator... asa ca nu mai pierde vremea, trimite totul la naiba si du-te sa te culci !!! "


► " Daca dragoste nu e, macar sex sa fie "


► " Lasati femeile sa vina la mine... "


► " Sex instructor, first lesson free "


► " Cum sa pot avea incredere in tine?? cand eu nu am nici in mine, odata am vrut sa ma besesc si m-am cac*t pe mine :)) "


► " Game Over... "


► " I'm busy talking to myself ! "


► " Girls, say no to oral sex!!! Go ANAL! "


► " Fat people are harder to kidnap "


► " View My Webcam... 3$... 1 min "


► " [Buffering... 69%] "


► " Dorm pe mine, dorm pe tine, dorm pe fabrici shi uzine... "


► " Nice shoes... wanna fuck? "


► " Cea mai buna vopsea de oua e rujul "


► " 404 Error "


► " Daca inchid ochii, de ce nu vad in mine ? "


► " Vad voci... "


► " Tare obsedat mai esti de si statusu`mi citesti! "


► " Oare ce vroiam sa scriu la status? "


► " Inot pe apa sambetei... "


► " Don't play stupid with me... I'm better at it "

Niciun comentariu: