Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 aprilie 2008

Statusuri suparare

► " Tot ce vad e firm...ard...vise... amintiri... sperante...cred ca un adio e cel mai bun... "


► " Daca viata iti intoarce fundul.......profita de ocazie si..... f*te-o ! "


► " Fiecare cuvant e o speranta in plus... cu fiecare clipa trecuta moartea mea e mai aproape... iar eu inca visez... "


► " Sick of crying, tired of trying, yes i'm smileing but inside i'm dieing... "


► " Cand mi-a fost in viata bine ca un sarpe stateai numai langa mine cand mi-a fost viata amara ma-i lasat k pe un tren in gara prea multe vorbe n-au rost as da orice sa uit ce a fost ai plekt plekt sa fi si la mine sa nu mai vi... "


► " De ce ai ales sa ma minti cand putea-i sa imi zici totul in fata,de ce ai ales sa imi ranesti sufletu, cand eu tineam la tine.Am avut incredere ca timpul se va scurge printr-e noi dar de fapt se scurge pe obraji mei! "


► " Lacrimi amare imi acopera ochii cand noapte la tine stau si privesc, iar somnu-i departe nu pot sa-l apropii si doar la tine stau si ma gandesc. "


► " Inima mea e rupta in doua, jumatate din ea e inca la tine, dar ce pacat ca nu mai suntem impreuna... "


► " As vrea sa fiu cum o sa fiu Asa ca lasati-ma sa traiesc asa cum stiu Lasati-ma sa fac si bune si rele Ca sa stiu macar ca sunt greselile mele... "

Niciun comentariu: