Faceți căutări pe acest blog

marți, 29 aprilie 2008

Statusuri haioase,funny

1. Am InVatAt Ca DuReAzA aNi Sa CaStIgI iNcReDeRe
Si Ca DoAr In CatEVa SeCuNdE pOtI sA o PiErzi....


2. Intru in operatie peste 10 minute, doctorii mi`au spus ca imi vor scoate tot ce simt eu pentru tine ...


3. Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"


4. Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi


5. Prietenii falsi sa imi dea un Buzz... astazi fac prezenta..


6. viata este frumoasa... merita sa mori...


7. incep sa te urasc pt k m-ai umplut de vicii.fumez clipe k si km as fuma sentimente,beau vise k si km as bea sperante..u m-ai facut sa urasc viata si tot ce are legatura cu ea.tie iti datorez clipele desarte in kre am asteptat sa apara ceva mai bun in viata mea.in tine am avut incredere si am sperat k nu o sa ma parasesti.dar si u la randul tau te'ai dovedit a fi doar un vis trecator in viata mea lipsita de importanta.datorita tie am invatat sa urasc si iti multumesc pt acest sentiment..m-ai facut sa imi pierd speranta in orice si oricine atunci knd totul era mai frumos in viata mea...de aceea tin sa-ti multumesc pt k m-ai invatat sa urasc cu toata fiinta mea..akm datorita tie nu mai pot avea incredere in nimeni :((


8. Cea mai grea lovitura in sufletul meu, este sa ma simt in plus acolo unde altadata eram totul!


9.cand te-am cunoscut mi-a fost teama sa te plac...cand te-am placut mi-a fost teama sa te iubesc...cand te-am iubit mi-a fost teama sa nu te pierd...iar acum cand te-am pierdut,mi-e teama ka nu te voi mai avea niciodata..

10. Stiu cand o sa fie sfarsitul lumii si stiu si cum o sa fie !!! O sa vina odata si`odata ... si o sa fie tragic !!! I can't wait ... i want it now

11. am invatzat sa visez... dar in acelasi timp invatz sa-mi tzin ochii deschisi... realitatea nu este asa frumoasa cum vreau eu ...dar o accept asa cum e...

12. Stau in camera mea rece... Privesc in jur si mi se pare ca pereti se strang in jurul meu... Ma simt singura... Totul e intunecat si rece, intocmai ca inima mea... Inchid ochi si incerc sa uit de tot...

13.Ochii mei plang
Lacrimi nu-mi ajug
Las iubirea in urma mea
Nu mai incerca
Nu ma mai intorc langa tine
Nu mai existi pentru mine
Ti-am mai spus...
(pt cei sad k me la ora asta)

14.Numar oile de pe mess; daca te-am sarit, esti capra! Mai stai o data... :D

15.Cumpar droguri… pentru relatii sunati-ma la numarul 112/955... ofer cazare pe termen lung dupa incheierea contractului… rog seriozitate!

16.Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume! As vrea o lacrima, doar una care sa-mi inece obrazul, sa lunece apoi sa sterga distantele ce ne despart…

17.Daca tu pleci totul se duce se duc iluziile mele si cu ele rostul meu. Daca tu pleci viata mea este cea care se va duce. Daca tu pleci sufletul meu se va duce la ca si soarele cand vine noaptea!

18.daca as fi copil mama mi-ar spune ca totul va fi bine, daca as fi copil mi-as lua jucarie si as uita totul, daca as fi copil o gluma m-ar binedispune, dar nu sunt, azi toate astea ma streseaza, as vrea sa mai fiu macar acum putin copil

Niciun comentariu: