Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 aprilie 2008

Statusuri marfa

Nu sunt! Cauta-ma pe google!

Fetele imi bat in geam, nu aud, am termopan!

M-am nascut normal.

Scoala m-a tampit

Status under construction

Nu pot sa vb acum, am mancat ceapa…

Oferta toamna-iarna: la fiecare buzz dat primiti un ignore gratis!

Fac laba,daca apare idle inseamna ca m-a prins mama

Ascult muzica la maxim cu sistemul 5.1, te ia naiba daca dai buzz

Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini in fata casei……. politia pompierii si salvarea

A fugit statusul

Blonda,fierbinte,inalta,frumoasa,dotata,90-60-90,amatoare de senzatii tari…………..vand camion

Vand Telefon Nokia cu ecran polifonic si sunete color

Viata e un joc de cacat … dar macar are grafica buna

Vand sapa cu pedale si handsfree.Detalii la 112 in toate retelele

Vand ciorapi cu Mp3 player si chiloti cu harddisk pe sata2(500gb)12.000 rpm Alerg porcul vecinului prin gradina cu sapa…..BRB!

De vanzare cutzit cu luneta !

Sunt un prost dar cand ma uit in jur ma linistesc

Daca ma cobor la mintea ta dau de petrol

Vand menta gata frecata in cantitati industriale.Calitate superioara!

Mulg sticla de lapte poate iese o vaca

DND imi calculez moartea…asa k nu ma deranjati k vi‘o calculez si p‘a voastra… Ma joc cu o grenada…psst… mi-a cazut cuiul pe jos…

Cine`i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine`i prost si leneveste, are tot asa… Einstein a murit , Newton …a murit …nici eu nu ma simt prea bine

Cine e harnic si munceste ori e prost ori nu gandeste

Niciun comentariu: