Faceți căutări pe acest blog

marți, 29 aprilie 2008

Statusuri de dragoste

Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita , cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta … sarutul tau mi-a daruit dulceata nemaintalnita , ochii tai senini mi-au aratat ca dragosteaexista , iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima…

Noaptea e lumea noastra … luna e stapana Universului, iar stelele ne privesc atunci cand ne sarutam …

Dimineata e o alta senzatie … o alta vreme … o alta ora … la care eu te-as saruta fara oprire …

Ma culc cu tine-n gand si tot cu tine-n gand ma si trezesc! Lasa-ma sa te iubesc asa cum si visez!!!

Dragostea purifica inimile corupte si corupe inimile pure …

Se spune ca vremea e frumoasa atunci cand in suflet e soare.Se

spune ca ploaia e mai rece cand in suflet te doare. Se spune ca vantul

bate nu atunci cand iubesti…Dar cand frunzele se misca , sa stii doar ,

ca, TE IUBESC!

Tu boca a lado de la mia se transforme en un beso! Un beso de ti

es un sueno , un sueno que yo lo amo! Te quiero y te voy amar siempre ,

mi amor , mi dulce amor…

Gura ta alaturi de a mea se transforma intr-un sarut! Un sarut

de-al tau e un vis , un vis pe care eu il iubesc! Te iubesc si te voi

iubi mereu , iubirea mea , dulcea mea iubire…

In prima mea iubire au existat multe flori , petale cu miros de fericire , alteori trandafiri uscati. De dor…

Aseara a murit singurul martor care m-a vazut cum furam

cuvintele din suflet si le indesam adanc in inima crapata de sete de

dorul tau…acela ai fost tu…

Esti lacrima ce aluneca pe obraz si mi se sparge in palma…esti IUBIREA!

Distanta ne desparte si totusi ne apropie…raman singura , aud

doar bataile inimii care ma asurzesc , totul se topeste odata cu

tristetea sufletului tau…

O lacrima am varsat pentru tine, o lacrima ce pe obraz a curs usor … si s-a prefacut intr-un vis de-amor …

Ficare zi fara tine … e ca luna fara soare

Daca as spune ca te plac, te-as minti … te iubesc cu toata persoana mea!

Viata mea iti apartine … dragostea ce ti-o port e mai puternica decat orice, iar tu … tu esti printesa/printul meu din vis.

Dragostea e ca un fulg de nea … coboara usor si te face sa tremuri de placere, iar apoi se pierde si se topeste …

Te iubesc … te iubesc … te iubesc … atat, fara alte cuvinte!!!

Iubirea este o stofa a naturii , brodata de imaginatie…

Chiar nu vad cum ar fii o noapte fara zi … chiar nu-mi imaginez cum as fii eu fara tine!

Strig la cer si fug departe … strig continuu si ma pierd in noapte … acolo unde tu ma astepti sa ne iubim ca doi nebuni!

O inima am, un singur suflet si o petala de trandafir … tie iti apartin toate trei …

Daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea,

sa stii ca a mai ramas ceva: iubirea mea, care niciodata nu te va lasa

Visez si nu ma mai pot opri … oare cum te-am cunoscut? Cum m-ai facut sa ma indragostesc de tine? Te IUBESC!

Dragoste si iubire … doar atat e in sufletul meu … si sunt numai pentru tine :X :X :X :X :X

Pe malul Marii Negre statea un copilas si-mi spunea de tine ca esti un ingeras. TE IUBESC!

Sunt nopti in care ochii nu-i inchid gandindu-ma la tine si sunt nopti in care vreau sa te ating si sa ramai cu mine …

Vreau sa fug undeva departe, unde sa te gasesc pe tine … intr-un loc in care sa fim numai tu si eu …

Pentru mine, noaptea e ziua mea … iar tu esti regina noptii mele ….

Priveste-ma … tine-ma de mana … tine-ma in brate si apoi … SARUTA-MA …

timpul e doar un drum intre noi iubirea e un sarut furat,un zambet inocent, o imbratisare patimasa

Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte

Niciun comentariu: