Faceți căutări pe acest blog

marți, 29 aprilie 2008

Statusuri de dragoste

Ma trezesc cu gandul la tine… ma gandesc tota ziua la tine… adorm cu tine in gand… te visez… dar tot imi e dor de tine… Oare de ce??

Daca as fi avut cate o bucatica din tine, de fiecare data cand am adormit cu tine in gand, acum te-as fi avut langa mine…

Ochii mei de un ocean mare vor sa te priveasca, buzele mele tanjesc dupa sarutarea ta, si inima mea cu un suflet mare vrea iubirea ta, ce zici imi poti oferi astea??

Ar trebui sa te denunt pentru trafic de droguri! Dar nu o fac pentru ca sunt dependenta… si as murii fara o doza zilnica din sarutarile tale!

Inima mea este ca un templu. Intri,te rogi si daca meriti ramai. Tu nici nu ai intrat, nici nu te-ai rugat si totusi ai ramas… oare de ce??

Spune-mi unde esti, sa stiu unde sa caut! Spune-mi ce visezi, sa stiu ce sa iti dau! Spune-mi pe cine doresti, sa stiu cine trebuie sa fiu! Spune-mi ca ma iubesti!

Ori e alba, ori e neagra…mereu inima mea se-ntreaba….. daca am facut rau sau bine cand m-am indragostit de tine…

Iubirea inseamna sa dai cuiva sansa sa te distruga si sa ai incredere ca nu o va face…

Oricate necazuri atrag la mine, peste toate trec daca te am pe tine.Tu esti viata mea.Langa tine uit de necazurile toate.Tu imi dai putere sa merg mai departe !

Ce sa scriu?… nu incap decat 160 de caractere… oare de cate ori pot scrie TE IUBESC ??

Saruta-ma si vei vedea stelele. Iubeste-ma si ti le voi da…

Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreagadar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul !

Dragostea e ca atunci cand calci pe cimentul moale….. chiar daca pleci , urmele iti raman acolo…

Esti primu` meu gand inainte de a ma trezi si esti ultimu` meu gand inainte de a ma culca…

Daca pe fiecare fulg de nea ar fi scris Te Iubesc si este ceea ce simt pentru tine ar trebui sa te uiti afara sa vezi ca a inceput sa ninga…

S-a mai dus o zi din calendar, eu tot mai tin la tine, viata mea se invarte ca un zar de cand nu mai esti cu mine, nici nu stiu ce drum sa mai aleg amintirile vreau sa le sterg si astept un semn de ce nu vi cand eu te chem…

Plecat in cautarea drumului spre inima ta…

Tu boca a lado de la mia se transforme en un beso! Un beso de ti es un sueno , un sueno que yo lo amo! Te quiero y te voy amar siempre, mi amor, mi dulce amor…

Daca ma iubesti de ce ma faci mereu sa plang??

Cand ai plecat ai luat cu tine si sufletul meu… Intoarce-te !

Dragostea e o sageata ce iti face rani de foc… supara cel ce iubeste… cel iubit isi bate joc !

Niciun comentariu: