Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 26 aprilie 2008

Statusuri cool

-plecat. daca nu sunt la paine, cauta-ma la oua

-there comes a time in a man's life when he has to take his monthly shower ... and that time is now ...

-dorm" treziti-ma, ca sa vedeti ca dorm.

-daca n-aveti sa-mi dati bani nu deranjati aiurea

-deranjati, c-a sa vedeti ca n-aveti bani.

-Nu pot sa vb acum , am mancat ceapa..

-I wanted to kill the sexiest person alive, but suicide's a crime

-daca nu vin in juma' de ora.. mai asteptati.

-Foarte multi Crestini poarta cruci la gat... Pai cand Iisus va veni pe Pamant voi credeti ca va dori sa mai vada vreo cruce nenorocita ever again?

-Love is not blind, it's retarded!

-Viitoru suna bine , pacat ca nu raspunde nimeni

-Cu dedicatie de la Cleopatra Stratan pentru Nicolita: "Nicolita te-astept la cealalta portita

-Nu ma deranjati, am starea necesara de a trece cu tancul pe la tine prin casa...

-join the dark side we have cookies

-We've made contact but there's no sign of intelligence.

-am un bebe de 3,5 kg

-cine imi citeste statusul ii un BOU

-Ma spal la creier!!! DND!

-doar buzz. nu mai am monitor

-Dorm in somn...

-Vrei sa ma ai? Alt vis mai ai?

-Solicitare in curs... Va rugam sa asteptati!

-stiai ca-mi placi... ca-mi place fundul tau... si de-aia l-ai lasat sa creasca mare cat al meu...

-nu conteaza cat ma iubesti... atata timp cat te prefaci...

-nu trai in realitate; te va impiedica sa ajungi la maretie ---> visez cu ochii deschisi ---> "fii fericit cat traiesti ca mort o sa fii mult timp"

-tai frunze la caini toata ziua, ce sa fac daca nu le plac intregi ?!

-sunt un om bun cu intentii rele

-chiar si cand visez, tot un cosmar traiesc

-psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat

-vrei si tu ? du-te dracului si ia-ti !

-sunt la calculator pentru oricine, in afara de tine

-viata e un joc de kaka... dar macar are grafica buna

-virusu' pacii o dat peste compu meu si mi-o sters toate manelele

-cauta-ma numai daca dai o bere, altfel nu ma misc

-plecat in sat cu vaca

-Esti doar gelos pt k vocile vorbesc cu mine si nu cu tine

-Indoi prune...

-Indrept banane...

-Leg ciori de gard...

-Culeg patrunjel...

-Share your ass

-M-am intors din 'plimbare'...Da... si mananc un mar

-numar prostii de pe mess , daca te-am sarit da buzz

Niciun comentariu: