Faceți căutări pe acest blog

marți, 29 aprilie 2008

Statusuri interesante

Nu sunt complet inutil....cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
i n t r e v i s s i r e a l i t a t e
I used to think, but I'm fine now.
sunt aici pentru persoanele importante, pentru cei care au ceva important de zis si pentru cei care vor sa ma enerveze. (ca multa lume vrea sa ma enerveze)
Ascult Manele De La Vecinu Am Geamu Inchis Dar Intra Pe Sub Usa


Vad sunete si aud imagini
acum am inteles ! trebuie sa pun piciorul in prag !... si sa trantesc usa !
Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi......trage si impinge.
De ce sa bei si sa conduci ....cand poti sa fumezi si si zbori?
Alcoolul omoara incet incet......nu conteaza, nu ma grabesc.


Am luat o razna...Promit sa o dau inapoi...
Inchiriez gogoshi!
Mi-am pierdut ursuletul de plush .. nu ai vrea tu sa dormi cu mine ?
Pierdut chef de invatat. Il declar nul.
Caut loc pt cershit........cine ma ajuta sa gasesc primeste 40% din castig!


Nu ti-am sarutat prietenul. Doar le-am spus buzelor lui un secret!
Cine ma iuby sa ridice mana sus!Acum!


in bere e putere…in vin sanatate…in coniac distinctie…iar in apa microbi…
nu vreau nimik dekt fulgii d nea si sa te am mereu langa inima mea….cel mai dulce kdou ejti u
…si marmota invelea marijuana in lenjerie intima…
Si daca ramuri bat in geam..si daca ramuri bat in geam..bag poola tai copacu ;))
Sa fie chef peste tot , sa se miste si piersica-n compot
acelasi motive!..sad again in other place...tot io...alte lacrimi..aceleasi regrete...alte vise..acelasi scop!!alte reguli...acelasi joc..rezultat necunoscut
BaIeTZi Ne CrED fItZoAsE dAr lA fEtE lE dam CLaSa...ScUZaTzINe TalEntul DaR AStA ne e DeFeCtUl
sunt o finetze invidiata de prea multe zdrentze
don'T hate mE beCAUse i'M hOT ... HATE ME BECAUSE YOUR BOYFRIEND THINK so
Spuneti ca nu ma suportati dar v-a uitati la mine de parca mi-ati fi fani
Live for today because yesterdays are over and tomorrows may never come

Niciun comentariu: