Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 aprilie 2008

Statusuri agatat

► " Chemati politia!!! Este ilegal ca cineva sa arate asa de bine ! "


► " Am avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei sa imi zambesti? "


► " Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa imi aduca de Craciun? "


► " Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data? "


► " Hmmmm... heloo gagica, ce frumos suras ai, sigur nu esti de prin RAI ? "


► " Hai sa trecem la fapte ca de vorbe m-am saturat ! "


► " Sesiunea trece, studentii raman... "


► " An eye for an eye makes this world blind... "


► " Prea dulce ca sa fiu light... "


► " Mmmmm...ce vad ochii mei? Ce frumoasa si cat stil ai pe tine ... parca esti facuta pentru mine! "


► " Sunt singur si sunt sigur ca si tu esi sigura ca nu mai vrei sa fii singura... "


► " Sunt cuminte si te fac doar din cuvinte! "


► " Toti banii din lume ii dau doar pentru iubirea mea... as da si un munte de aur, numai sa te stiu a mea! "


► " Sunt un rege... am bani, am masina, am casa, dar ce rost au toate astea daca nu te am pe tine? "


► " Un pic mai intzepator... "


► " Hey sexy, drink Pepsy ? "


► " Impreuna vom cunoaste lumea eu stiu iadul, tu stii raiul, hai sa cunoastem amandoi Paradisul... "


► " Sunt firbinte si mi`e frica sa nu ma sting ca o lumanare in bratele tale! "

Niciun comentariu: