Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 aprilie 2008

Love sms 2

- Cand un strop de ploaie va atinge gura ta, sa stii ca ii o sarutare trimisa din partea mea.


- Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine .. dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine...


- Tu de vei iubi pe altul .. eu nu pot sa te opresc dar te rog sa iti fie mila de cuvantul TE IUBESC!


- Telefonul meu functioneaza cu dragoste. De cand te-am cunoscut nu s-a oprit niciodata.


- Iti trimit cel mai fierbinte sarut virtual al tuturor timpurilor (tine telefonul lipit de buze): TTZZOOCC!


- Nu ma intreba ce simt cand suntem despartiti: e ca si cum o parte din mine n-ar mai fi.


- Vorbesc cu canapeaua si flirtez cu televizorul. Da-mi un mesaj inainte sa incep sa fac avansuri frigiderului!


- Gandeste-te la cel mai dulce lucru, inmulteste-l cu infinit, aduna o eternitate si vei stii cat imi lipsesti.


- 160 de caractere nu-mi sunt de ajuns sa-mi exprim dragostea, asa ca restul va trebui sa ti-l imaginezi.


- Iarta-mi ochii pentru ca te admira. Mi-ai furat inima cand te-am vazut. Fa-ma ciudat sau nebun dar de cate ori inima-mi bate numele tau eu il rostesc!


- Asha cum doua buze se unesc pt.a forma sarutu', asha doua inimi se unesc pt.a forma.. IUBIREA!


- Tu ma faci sa rad, tu ma faci sa plang, tu ma faci sa simt ca traiesc. tu ma faci sa iubesc!


- Te voi iubi la nesfarsit! Nu-ti voi jura dar...ITI PROMIT!


- Te iubesc iti spun intr-o secunda, dar ca sa-ti demonstrez imi trebuie toata viata!


- Dorinta mea este sa-ti spun cat de mult te iubesc! Sa te vad in fiecare zi sa-ti stiu bucuriile si sa-ti alin necazurile !


- De-ar fi sa scriu in versuri, ce pentru tine simt, Luceafarul lui Eminescu ar fi prea scurt!


- Tot ce vreau este ca la "judecata de apoi" sa pot spune : "da. Dar am avut iubirea!". Asadar mai lasa-ti-ma sa traiesc.


- Daca totdeauna minutul tau de iubire a avut doar 59 de secunde primeste din partea mea secunda care lipseste.


- Inima-mi plange cu suspine, fiindca tu nu esti langa mine. Stiu, departarea este grea, dar te rog nu ma uita!


- Acum cand te iubesc, te rog nu spune NU, doar ptr tine mai traiesc. Te rog iubeste-ma si tu!


- Cand vine noaptea, uita-te pe cer. Daca vezi o stea cazatoare pune-ti o dorinta. Ai incredere, se va indeplini pt ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine.


- Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga, dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul.


- Pentru lume tu esti cineva, pentru cineva tu esti lumea! Cu multa dragoste, Cineva


- I-am cerut lui D-zeu o floare si mi-a dat o gradina. I-am cerut un copac, mi-a dat o padure. I-am cerut un rau, mi-a dat un ocean. I-am cerut un inger si mi te-a dat pe tine!


- Saruta-ma si vei vedea stelele. Iubeste-ma si ti le voi da.


- Cand te-am vazut prima oara, mi-ai incalzit inima. A doua oara mi-ai produs scantei, iar acum imi fac inima sa arda!


- Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit si mi-a spus ca un inger nu pazeste alt inger!


- Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa, dar nu era ploaie, cerul plangea pt ca pierduse cel mai frumos inger!


- Oricat de speciale ar fi cuvintele, nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet.


- Undeva, cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa. Asa ca atunci cand esti singura, adu-ti aminte ca cineva, undeva, se gandeste la tine!


- E greu sa iubesti, si va fi intotdeauna, dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste, si acela sunt EU .


- Sunt un politist si te arestez pt ca esti tu. E ilegal sa fii atat de frumoasa si sexy. Sentinta este inchisoare pe viata in inima mea .


- As vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat te iubesc.


- Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa, m-as apleca asupra umarului tau, te-as strange in brate si as spune "uite asta".


- Pentru a trai am nevoie de batai de inima. Pt asta,am nevoie de o inima. Pt o inima am nevoie de fericire. Pt fericire,am nevoie de tine.


- Daca as fii o lacrima in ochii tai, m-as rostogoli pe obraz sa-ti ating buzele. Dc tu ai fi o lacrima in ochii mei, nu as mai plange niciodata de frica sa nu te pierd !


- Tot timpul sa desenezi cercuri in jurul celor pe care-i iubesti, nu inimi, pt ca inimile se pot rupe, dar cercurile nu au capat.


- Picioarele tale sunt obosite? Pt ca ai alergat prin mintea mea toata ziua ...


- Soarele nu ar fi portocaliu, marea nu ar fi albastra, eu nu as fi fericit daca nu ai fii tu.


- As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei .Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine!


- Sunt 6 bilioane de oameni in lumea asta. Nu stiu de ce-ti dau mesaje. Poate pt ca 5.999.999.999..de oameni nu te pot inlocui !


- Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine: tu sau viata? Eu voi spune ca viata, iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pt mine tu esti viata !


- Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii, caci ea, daca te considera vrednic, iti va indrepta ea cursul !

- Dragostea este ca un edifiuciu, iar piatra care sta la temelia acestuia este iubirea, si fiecare zi care trece este inca o caramida pusa la temelia lui. Dar dintr-o singura greseala poate dintr-o vorba spusa in vant, edificiul ce cu greu l-ai cladit, se poate darama, si atunci iti va lua poate mult timp ca sa reconstruiesti ceea ce ai daramat.


- Te iubesc ca-n prima zi, cand raze de soare aurii, cadeaua usor purtate de vant, asupra noastra pe Pamant. Te iubesc, te voi iubi, si chiar daca soarta ne va desparti, iubirea noastra va sta acolo sus scrisa-ntr-o stea.


- M-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine. Abia atunci am realizat cat de bogat sunt!


- Nu rupe firul unei prietenii, caci chiar daca il legi din nou, nodul ramane...


- Regret ca esti departe/ si nu te pot vedea/ dar te am mereu aproape/ in inimiora mea !


- Fericirea este singurul lucru care se dubleaza cand il imparti la doi.


- Cand cineva te vede are nevoie de o secunda sa fie impresionat, un minut sau doua sa se indragosteasca, o ora sa te iubeasca si o viata sa te uite.


- Iubirea-istoria vietii unei femei si un episod din viata unui barbat !


- Iubirea este o tiranie dulce, caci cel ce iubeste - iubeste de buna voie!!!


- Mi-e sufletul plin de tine si absenta ta departe de a ma face sa te uit imi insufleteste dragostea !fi sigur ca treaiesc numai pt a te adora.


- Mi-e dor de tine,mi-e dor si doare. Dar stai, defapt tu esti aici. Ai fost si ieri si esti si azi. Vei fi pe veci, caci esti ai intrat in inima mea si-am pierdut cheia. Te iubesc!


- Vata de zahar? NU...Sirop de capsuni? NU...Ciocolata? NU...Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine! Te iubesc!


- Acum, cand iubesc cu adevarat, simt ca nu exista nimik mai frumos decat sa dai, sa dai mereu: trupul, gandurile, tot ce ai. Sa simti ca daruiesti, si sa fi data sa risti totul... pentru a da si mai mult.


- "You know how much I love you? Can't you tell? You should!""


- A mai trecut o ora si inca te astept. Mi-e prea dor de tine. Nu pot sa inchid ochii de frica sa nu te visez. Pt ca daca te visez, e grav... nu o sa mai vreau sa ma mai trezesc.


- Adevarul este ca tu esti viata si dorinta mea. Nu stiu cum sa-ti multumesc ca-mi dai prilejul sa te iubesc. Cu toata dragostea, iubitul tau


- Iti multumesc pentru speranta si fericirea pe care mi-o oferi zilnic. Prezenta ta ma face fericit si increzator in viitor. TE iubesc mult!


- Mi-e dor de tine. De buzele tale senzuale... Vreau sa te am aproape, sa te strang in brate, sa te sarut. Sa ne contopim amandoi intr-un sarut pasional. Sa ne imbatam cu dragostea ce ne imbratiseaza, toata noaptea. Dimineata, sa ne trezim imbratisati si sa o luam de la capat.


- Alerg spre tine cu 120/h si parca dureaza o vesnicie. De ce nu esti langa mine?


- S-ar putea sa adorm numai din dorinta de a-ti vedea chipul chiar si in vis..


- Scumpi, simt ca ceva a inceput sa-mi apese greu pe inima: e ceva deosebit. Ai idee ce e? E ceva ce simti si tu? E... L'AMOREEE! :)


- Oriunde ma uit vad privirea ta. Oriunde merg, simt atingerea ta. Nu am curaj sa inchid ochii, pt ca stiu ca ai aparea in fata mea si nu i-as mai deschide...


- Cine esti tu? Cum de ai aparut in viata mea? Atat de brusc, atat de profund, atat de... PLACUT?!!


- Daca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine, as merge acum printr-o gradina plina cu flori fara sa-i mai gasesc capatul.


- As vrea sa fiu o lacrima care se naste in ochii tai, traieste pe obrajii tai si moare pe buzele tale.

Niciun comentariu: