Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 aprilie 2008

Statusuri diverse 2

► " Dusmanii mei sa castige cat castiga tata si sa gandeasca precum copiii de bani gata ! "


► " Ai intins coarda de prea multe ori de-a lungul timpului, Acum e randul meu s-o`ntind, da-n juru` gatului... "


► " Din 2 cuvinte 3 le zic in gluma, Macar o data-n viata vreau sa f*t pa Luna Din 2 zile 3 tot trec in gluma Macar o data-n viata am sa te f*t pa Luna ! "


► " Am putea sa ridicam milioane de statui Putem sa ridicam statuie oricui, asta e statul nimanui Scoatem cui pe cui pana ramanem fara fier Alergam incet-incet si visele pier... "


► " E o tara in care, nimic nu e ceea ce pare Te provoc sa recunosti adevarata valoare E vorba de putere, advertising si manipulare Faptele nu vorbele te fac sa fii mare... "


► " Chiar daca nu-i rasul meu si nu ma pot abtine Rad pentru ca e de ras, ma uit la tine... "


► " Tu plangi! Mie-mi vine sa rad... E neplacut... Si te simt cand ma-njuri in gand... Tu plangi! Mie-mi vine sa rad... E neplacut... M-am tirat definitiv, sa nu ma dai disparut... "


► " Javra din mine doar de bine ma invata Echilibrul in viata e ca fuga pe gheata Constiinta imi striga: La munca ba! Pe strada mea in fiecare zi e sambata !!! "


► " Cu alcoolul, nu e bine, dar fara el e rau de tot Cand nevasta-ta stramba din bot strambai-l de tot... "


► " Fara glume, toti dusmanii mei vreau sa moara-n somn Io o viata o am si pe aia no so dorm... "


► " Am intentii bune, pe bune, n-ai tu idei, Cate cuvinte frumoase pot spune, unei femei. Am nevoie de-un minut, ca sa-ti stric dimineata, Si de doua legate, sa te fac sa-ti iei v?ta... "


► " Pentru fetite daca aveti de-acum premonitii Cand va faceti mari si sugeti p*la sa nu zgariati cu dintii... "


► " Tu ar trebui sa fii tinuta sub cheie, Mai ai 3 operatii grele, de facut sa fii femeie. Cand te misti, imi dai impresia ca te pisi, Dar o faci atat de elegant, incat ne tii pe toti cu ochii-nchisi... "


► " Vei devenii un mut orb care nu gandeste Ca ai uitat de ingerasul care te pazeste Nimeni nu tea ceruto in fiecare seara Dar zii si tu cand teai rugat ult?a oara? "


► " Degeaba incepi sa fumezi daca tie nu`tzi place Faci doar pentru ca tzi`a spus ala ca asha se face Rapul e rap nu`nseamna Eminem sau Snoopy E mai complicat decat shahul sau buburubi... "


► " As vrea sa n`am carte dar imi place sa citesc As vrea sa am parte dar vad ca ei ma tot opresc Si nu reusesc , razbesc , scriu pentru popor Tragand in piept verde pisandu`ma pe legea lor... "


► " Ma bate gandu, ma picura frunzele Ma bate un gand care imi tremura buzele Incerc sa stau calm Ma pierd in noapte Lasand in spate multe lacrimi si soapte..."


► " Ha... nu-i asa ca e pi*doasa treaba? Sa-mi bag p*la in vedetele care canta degeaba Sunt multe trupe, aparute peste noapte Nu le-a fost greu pana sus N-au mers pe coate... "


► " Atarnati in club la apa plata cu lamaie Dar defapt solista voastra e plina de raie Nu e suficient sa canti, trebuie s-o faci bine Mai ales daca ai de gand s-o faci pentru mine... "


► " Nu e suficient sa fi sexy si rea Daca ai venit sa ne faci asa Da-te-n p*la mea... "


► " Va urcati pe scena sa vi se vada sub fuste Mai bine ma uit la un documentar despre manguste Nu ca n-ai arata bine... fa... Dar daca ai venit sa ne canti fals Ne pis*m pe tine... "


► " Imi cer parca sa raman, dar nu mai am vreme Am sa plec o vreme, o sa ma'ntorc nu te teme N'am sa uit ca sangele tau imi curge`n vene Am crescut ca multzi altzii intr'un bloc murdar Langa un calorifer rece, cu ochii pe contuar... "


► " Tu nu vezi Daca inchizi ochii te pierzi Totul se schimba in jurul tau pana apuci sa te asezi Si vezi... Ca prin viata asta doar o data treci Deci pe unde mergi Profita pana pleci "


► " Nu mai da vorba mai departe O sa auzi acum ce nu vezi in fapte Nu mai spune, intr-un final Tot ce-auzi e CONFIDENTIAL... "


► " Noi santem bagabonti toti, v-a oripilam, Ha Astia santem si cu asta defilam Exista porci pe lume, astia santem noi... Dar nu exista curve mult mai curve ca vo?.. "


► " Nu-ti mai manji fata cu lacrimi de iubire, Nu-mi mai cere sa te iert, stii ca nu-mi sta-n fire! Esti libera sa dispari, De ce mai stai sa-mi respiri aeru`? "


► " Fetelor protejati Natura , nu scuipati cand sugeti pula ! "


► " Spui cuvinte mari, pe care nu le-ntelegi, Inainte sa pleci,lasa-mi cheia sub pres, Si-esti doar un vis urat, care s-a-ntins pe ani grei! Ai stii si tu daca te-ai privi prin ochii mei... "


► " Ai grija sa nu calci in cioburi ca te spargi in figuri... "


► " A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta... "


► " Banii nu fac fericirea... o cumpara gata facuta ! "


► " De ce sa bei si sa conduci, cand poti sa fumezi si si zbori? "


► " Pentru orice femeie dorita de majoritatea barbatilor, exista cel putin unul deja plictisit de ea ! "


► " Incep sa gandesc sinistru despre prea multi bani, cu un zambet fals int-un sicriu iar pe cruce sa-mi scrie la multi ani... "


► " Daca o pasarica ti-a soptit ceva, atunci inseamna ca ai inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc... "


► " Nu este important sa castigi, este important sa-l faci pe celalalt sa piarda... "


► " Este bine sa lasi bautura, insa rau este sa uiti unde ai lasat-o... "

Niciun comentariu: