Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 aprilie 2008

Mesaje de dragoste

01 Nu sunt cum sunt cand tu ma vezi,
ci sunt cum sunt cand ma visezi.
Deci dormi mai mult ca sa visezi,
sa vezi cum sunt cand nu ma vezi

02 Daca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine,
as merge acum printr-o gradina plina cu flori fara sa-i mai gasesc capatul...


03 Ploua acum...
Ar trebui sa te duci la geam si sa numeri picaturile de ploaie...
atat de mult imi este mie dor de tine!


04 Odata mi s-a intamplat ceva minunat.
A fost un vis devenit realitate,
a fost o poveste,
a fost ziua in care te-am intalnit pe tine


05 M-am uitat in portofel si era gol,
m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede,
m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine.
Abia atunci am realizat cat de bogat sunt!


06 Dzeu ne-a dat 2 picioare sa mergem,
2 maini sa tinem,
2 ochi sa vedem,
2 urechi sa auzim,
dar de ce ne-a dat o sg inima?
Pt ca pe cealalta i-a dat-o altcuiva ca tu sa o gasesti.


07 Un duh mi-a promis 3 dorinte.
Eu i-am spus ca nu vreau 3,
nici macar 2,
ci una singura:
Mi-as dori sa te am pe tine!


08 Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale:
chiar daca pleci,
urmele-ti raman acolo


09 Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine:
tu sau viata?
Eu voi spune ca viata,
iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pt mine tu esti viata!


10 Sunt 6 bilioane de oameni in lumea asta.
Nu stiu de ce-ti dau mesaje.
Poate pt ca 5.999.999.999..de oameni nu te pot inlocui! tr


11 As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei.
Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine!


12 Soarele nu ar fi portocaliu,
marea nu ar fi albastra,
eu nu as fi fericit daca nu ai fii tu


13 Picioarele tale sunt obosite?
Pt ca ai alergat prin mintea mea toata ziua....


14 Intr-o noapte o seta m-a intrebat:
"De ce nu o lasi dc te face sa plangi?"
I-am raspuns:"Stea,tu ti-ai parasi cerul


15 Tot timpul sa desenezi cercuri in jurul celor pe care-i iubesti,
nu inimi,
pt ca inimile se pot rupe,dar cercurile nu au capat


16 Vata de zahar?
NU...Sirop de capsuni?
NU...Ciocolata?
NU...Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine!


17 Daca as fii o lacrima in ochii tai,
m-as rostogoli pe obraz sa-ti ating buzele.
Dc tu ai fi o lacrima in ochii mei,
nu as mai plange niciodata de frica sa nu te pierd!


18 Pentru a trai am nevoie de batai de inima.
Pt asta,
am nevoie de o inima.
Pt o inima am nevoie de fericire.
Pt fericire,am nevoie de tine


19 Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa,
m-as apleca asupra umarului tau,
te-as strange in brate si as spune "uite asta".


20 Buzele tale par sa se simta singure.
N-ar vrea sa le intalneasca pe ale mele!


21 Sunt un politist si te arestez pt ca esti tu.
E ilegal sa fii atat de frumoasa si sexy.
Sentinta este inchisoare pe viata in inima mea


22 Iubesc 3 lucruri:
Soarele,
Luna si pe tine.
Soarele-ziua,
Luna-noaptea iar pe tine te iubesc pt totdeauna!


23 E greu sa iubesti,
si va fi intotdeauna,
dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste,
si acela sunt EU


24 Undeva,
cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa.
Asa ca atunci cand esti singura,
adu-ti aminte ca cineva,
undeva,
se gandeste la tine!


25 Oricat de speciale ar fi cuvintele,
nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet


26 Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa,
dar nu era ploaie,
cerul plangea pt ca pierduse cel mai frumos inger!


27 Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca.
Dar a venit mai devreme.
L-am intrebat de ce.
A zambit si mi-aspus ca un inger nu pazeste alt inger!


28 Cand te-am vazut prima oara,
mi-ai incalzit inima.
A doua oara mi-ai produs scantei,
iar acum imi fac inima sa arda!


29 Saruta-ma si vei vedea stelele.
Iubeste-ma si ti le voi da.


30 I-am cerut lui D-zeu o floare si mi-a dat o gradina.
I-am cerut un copac,
mi-a dat o padure.
I-am cerut un rau,
mi-a dat un ocean.
I-am cerut un inger si mi-i te-a dat pe tine!


31 Pentru lume tu esti cineva,
pentru cineva tu esti lumea!
Cu multa dragoste,Cineva


32 Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga,
dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!


33 Cand vine noaptea,
uita-te pe cer.
Daca vezi o stea cazatoare pune-ti o dorinta.
Ai incredere,
se va indeplini pt ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine


34 Acum itzi testez umanitatea...
Testez,,,,.
testez,,,,,
Inca testez mhhhh?
Rezultat negativ nu esti om !
Am descoperit ca de fapt esti un inger!


35 Acum cand te iubesc,
te rog nu spune NU,
doar ptr tine mai traiesc.
Te rog iubeste-ma si tu!


36 Inima-mi plange cu suspine,
fiindca tu nu esti langa mine.
Stiu,
departarea este grea,
dar te rog nu ma uita!


37 Daca totdeauna minutul tau de iubire a avut doar 59 de secunde,
primeste din partea mea secunda care lipseste


38 Tot ce vreau este ca la "judecata de apoi" sa pot spune :
"da. Dar am avut iubirea!". Asadar mai lasa-ti-ma sa traiesc


39 De-ar fi sa scriu in versuri,
ce pentru tine simt,
luceafarul lui Eminescu ar fi prea scurt!


40 Dorinta mea este sa-ti spun cat de mult te iubesc!;
sa te vad in fiecare zi sa-ti stiu bucuriile si sa-ti alin necazurile


41 Te iubesc iti spun intr-o secunda,
dar ca sa-ti demonstrez imi trebuie toata viata!


42 Te voi iubi la nesfarsit!
Nu-ti voi jura dar...
ITI PROMIT!


43 Iubesc florile,
dar daca ele se ofilesc,
RENUNT!
Te iubesc pe tine si nimic pe lume,
nu ma va face sa RENUNT!


44 Tu ma faci sa rad.
tu ma faci sa plang.
tu ma faci sa simt ca traiesc.
tu ma faci sa iubesc!


45 Asha cum doua buze se unesc pt.a forma sarutu',
asha doua inimi se unesc pt.a forma..IUBYREA!


46 Iarta-mi ochii pentru ca te admira,
Mi-ai furat inima te-am vazut eu,
Fa-ma ciudat sau nebun dar de cate ori inima-mi bate numele tau eu il rostesc!

Niciun comentariu: