Faceți căutări pe acest blog

marți, 29 aprilie 2008

Love sms

-Daca pana acum ma gandeam daca e bine sau nu ceea ce

se intampla, acum nu ma mai intereseaza. Stiu ca te

iubesc si asta e tot ce conteaza...

- Esti totul pentru mine. Ai aparut in viata mea pe

neasteptate, m-am indragostit de tine pe neasteptate. A

meritat !!!

- Ieri eram aici amandoi,tinandu-ne de mana si

facandu-ne planuri de viitor... nu pot sa cred ca azi

sunt doar eu, singura, in acelasi loc unde tu mi-ai spus

ca ma iubesti... doar eu ma mai gandesc inca la acel

moment perfect .

- Esti iubitul mintii, inimii si trupului meu, esti

printul fermecat al viselor mele romantice, incantarea

si minunea sufletului meu!

- Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei

cauta,crezand ca eu inca te astept.. .vei cauta disperat

sa-mi gasesti iubirea , insa doar cand ma vei gasi vei

realiza ca ai cautat ceva ce a murit demult... vei

plange atunci cum am plans si eu , dar va fi prea

tarziu...

- Am nevoie de 5 minute din viata ta: in primul sa te

sarut, in al 2-lea sa-ti spun ca mi-e dor de tine, in al

3-lea cat te iubesc iar ultimele doua sa ramai cu

mine...

- Daca-as fi o pisicuta as iubi un motanal Dar asa sunt

o fetita si iubesc un baietel

- Te voi iubi si atunci cand marile vor seca... Te voi

iubi si atunci cand stancile se vor topi.... Te voi iubi

si atunci cand scurs nisipul vietii va fi!

- Daca mi-ar fii dat in viata sa iubesc doar de 2 ori

prima data te-as iubi pe tine si daca asta ar fii o

greseala a doua oara as iubi greseala .

- Cat de mult te iubesc nu vei stii niciodata! Iti pot

spune doar ca 59 de secunde din fiecare minut de-al meu

ma gandesc la tine. E mult sau e putin? Cand vei stii

raspunsul se va risipi si misterul!

- Cuvintele nu imi ajung, asa ca inchide-ti ochii,

apropie-te de ecranul telefonului... saruta-l, eu sunt

de partea cealalta si te sarut... atat de mult te iubesc.

- Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si pentru

ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii

iubit.

- Esti cea mai dulce fata pe care am intalnit-o pana

acum, eu te iubesc din tot sufletul meu si vreau sa iti

spun ca niciodata n-am intalnit o fata ca tine. Te

iubesc si te voi iubi incontinoare..

- Tu esti viata mea, ziua nu are rost fara dragostea

ta, cand te-am vazut am stiut ca dragostea inca o

victima a mai facut!

- As vrea sa fiu o lacrima ce izvoraste din ochii tai

frumosi. Daca a i fi o lacrima a mea nu as mai plange

niciodata de teama sa nu te pierd.. i love you and i

know it is very hard to keep you close to me ... baby...

Niciun comentariu: