Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 aprilie 2008

Statusuri de dragoste tari,poezioare

"Floricica înfloreste/Cine scrie te iubeste/Tot asa si cititorul/Sã iubeascã scriitorul."

"De la scoalã-nveti/Ce e greu ce e usor/Numai dragostea se-nvatã/Fãrã nici un profesor."

"Pe bãncuta de la scoalã/Stau cu capul rãzãmat/Si gândindu-mã la tine/
Nota 1 am luat."

"Bate vântul florile/Nu mai vin scrisorile/Poate posta s-a stricat/Ori pe mine m-ai uitat."

"Cine mi-a citit scrisoarea/Fie-i gura ca si floarea/Inima fãrã durere/Citind rândurile mele."

"Cine va citi ce-am scris/Sã mã vadã noaptea-n vis/Sã nu se poatã culca/
Pânã nu ma sãruta."

"De-as fi un fluture mic/Sã intr-un acest plic/Si când plicul va fi rupt/Eu sã sar sã te sãrut."

"Pe o frunzã de lalea/Iti trimit gurita mea/Iar pe una de trifoi/Tu trimite-o înapoi."

"Te iubesc si nu mã crezi/Scoate-mi inima sã vezi/De-mi vei scoate inima/
Te voi iubi fãrã ea."

"Dacã cineva te-ntreabã/Ce-i iubirea pe pãmânt/Spune-i cã-i o suferintã/
Ce te bagã în mormânt."

"Mi te-ai lipit de suflet/Ca timbrul de scrisoare/Nu pot sã te desprind/Cã inima mã doare."

"Pãsãrile cãntã/Florile-n floresc/Toate mã îndeamnã/Ca sã te iubesc."

"Când ai venit pe lume/Ai venit plângând./Iar cei din jur/Te asteptau râzând./Vezi astfel sã trãiesti/Ca atunci când te vei stinge/Râzând sã-i pãrãsesti/Pe cei ce te vor plânge."

"Tristãi ziua fãrã soare/Noaptea fãrã cer senin/Dar mai tristã este noaptea/
Când te astept si tu nu vii."


"Ti-am furat o sãrutare/Si tu te-ai supãrat/Dar sunt gata de împãcare/Sã-ti întorc ce ti-am furat." !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"As vrea sã-ti spun cã te iubesc/Dar nu stiu cum sã îndrãznesc/De câte ori te întâlnesc/Inghit si tac cã te iubesc."

"Multe stele sunt pe cer/Toate fug si toate pier/Numai trista mea durere/
Nici nu fuge, nici nu piere."

"In zadar trãiesc pe lume/In zadar mã ostenesc/Dacã nu esti lângã mine/
Sã-ti spun cã te iubesc."

"Esti departe mult de mine/Si doresc a te vedea/Ochisorii tãi cei limpezi/ Stau la inimioara mea."

"As vrea tainic într-o noapte/Sã mã vãd la pieptul tãu/Sã spun soapte,dupã soapte/Apãsându-te mereu."

"Fericit am fost odatã/Când în brate mã strângeai/Si gurita mea cea dulce/
Numai tu o sãrutai."

Odata mi s-a intamplat ceva minunat.A fost un vis devenit realitate,a fost o poveste,a fost ziua in care te-am intalnit pe tine!

"Mult departe esti de mine/Mult doresc a te vedea/Sã-ti sãrut gurita dulce/
Si sã-ti spun cã esti a mea."

"Dacã tu ai fi o gura de aer/As muri sufocat;/Te-as respira si, de fricã sã nu te pierd,/Nu ti-as mai da drumul."

"As vrea ca într-o noapte/Sã te strâng la pieptul meu/Si sã mor cu tine-n brate/Sãrutându-te mereu."

02 Daca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine,as merge acum printr-o gradina plina cu flori fara sa-i mai gasesc capatul...

M-am uitat in portofel si era gol,m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede,m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine.Abia atunci am realizat cat de bogat sunt!

Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale:chiar daca pleci,urmele-ti raman acolo

Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine:tu sau viata?Eu voi spune ca viata,iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pt mine tu esti viata!

Picioarele tale sunt obosite?Pt ca ai alergat prin mintea mea toata ziua....s


14 Intr-o noapte o stea m-a intrebat:"De ce nu o lasi dc te face sa plangi?"I-am raspuns:"Stea,tu ti-ai parasi cerul ?

16 Vata de zahar?NU...Sirop de capsuni?NU...Ciocolata?NU...Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine!

Sunt un politist si te arestez pt ca esti tu.E ilegal sa fii atat de frumoasa si sexy.Sentinta este inchisoare pe viata in inima mea

Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa,dar nu era ploaie,cerul plangea pt ca pierduse cel mai frumos inger!

Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca.Dar a venit mai devreme.L-am intrebat de ce.A zambit si mi-aspus ca un inger nu pazeste alt inger!

I-am cerut lui D-zeu o floare si mi-a dat o gradina.I-am cerut un copac,mi-a dat o padure.I-am cerut un rau,mi-a dat un ocean.I-am cerut un inger si mi-i te-a dat pe tine!

Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga,dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

9.Iubirea conduce regii,campul,pamantul,oamenii de pe el si sfintii de deasupra...Pt ca dragostea este Rai,iar Raiul este dragoste!

1. O viata fara dragoste este asemenea unui an fara primavara.

40. Cand amintirea iubirii iti da fiori, sa stii ca este un gand de-al meu, trimis spre tine... pentru a te ajuta sa adormi cu mine in gand!

41.Viata este calatoria din punctul "eu" spre punctul "noi"...

42. In dragoste, sa nu faci din durerea altuia fericirea ta.

64. Atinge steaua de neatins si nu-i uita pe cei ce au crezut in tine!

Un comentariu:

ditadita spunea...

Catre serban constanta corina ITALIA


An de an am vrut sa treaca,
Sa-ncep altul pai mai bun,
Capra ce a fost in casa,
Ma facut un om nebun!

Peste 20 de ani din viata,
Cu dureri de cap am stat,
Doar tu sti nenorocita dracu,
Ce mi-ai facut si mi-ai dat.

Ea umbla din casa-n casa,
Tot sugand, mereu sugand,
Tot luand mereu de-acasa,
Si ducand, mereu ducand.

Urat mai faceai din gat,
Cand nu puteai suge la timp,
Dupa ce m-am imbolnavit,
Imediat ti-ai revenit!

Se vaita ca numai poate
Si la servici este greu,
O sa plec firatai dracu,
Ma re-ntrorc in mediul meu.

Iar voi iezi sa fiti cuminti,
Si sa fiti pai scutul meu,
De la mine o sa primiti,
Recompensa un BMW-u.

Doar promit bine mersi,
Ca am de facut copii!
Si in banci mari datorii,
Sa va ia casa dragi copii.

Tu sataia ai vrut sa mor
Planul tau si-al altilor,
Banii ce ai scos din banci,
Sa iei lumanari la toti.

Inele, lanticuri, aur, argint,
Sa-ti pui dintii ai tociti,
Cruciulita lui Andreea
Sa-ti fie la costiug, cheia.