Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 mai 2008

Statusuri haioase

Brunet, simpatic, caut gagica cu port USB liber pentru transfer de informatzie genetika :)

Dintzii tai sunt ca stelele de pe cer: de un galben orbitor shi la mare distantza unul de celalalt.

Imi lipseste atingerea ta catifelata pe tot corpul meu atat de rece, mi`e frig fara mangaierile atat de suave pe care le primesc de fiecare data cand ma misc si tu esti cu mine, imi lipsesti, dar nu te gasesc..pijamaua mea !

· Ce se intampla cu telefonul tau? De fiecare data cand te sun operatorul imi zice "abonatul apelat este o maimutza, va rugam apelati la zoo!"

· Nu conteaza cat de inalt e cerul,cat de adanc e oceanul,cat de puternic e vantul,cat de vast e raul,vreau doar sa-ti spun..... ca nu e treaba ta.


Niciun comentariu: